"Rahsia Rawatan Mata Daripada Ramuan Pucuk-Pucuk Daun Kayu Terpilih, Madu Lebah Dan Air Zam-Zam"



BERITA BAIK!
QURROTAAINI MARKETING,
LOT 2.21 B, TINGKAT SATU, MEDAN MARA, JALAN RAJA LAUT, 50350 KUALA LUMPUR.
 
HUBUNGI: 03-2691 5197 / 013-9355197
(ISNIN-SABTU 9.30 PAGI-6 PTG).

DAPATKAN SAMPLE PERCUMA, DAN LIHAT KESAN SELEPAS 2 MINIT...
TEMUJANJI DIGALAKKAN
Lokasi: Naik ikut Bgn MARA Baru tingkat bawah dekat McDonald, naik eskalator ke tingkat satu, kemudian pergi ke arah tangga untuk ke Bangunan MARA lama. Ikut tangga itu (turun tangga). Kedai Qurrotaaini betul-betul di tepi tangga sebelah kanan.
CETAK PELAN KE KEDAI
CETAK PAMPLET 1


Daripada: Zaharah 
Tarikh:

Per:
Mencari Penawar Mata

Salam Sejahtera,


Dalam  kemajuan teknologi hari ini, tidak banyak pekerjaan yang tidak menggunakan komputer. Jika tidak menggunakan komputer ketika bekerja, ada yang menghabiskan masa lapangnya melayari internet hingga jauh malam.

Penggunaan komputer secara berterusan dalam tempoh panjang sebenarnya boleh meletihkan mata. Mata ‘dipaksa’ memberi fokus kepada skrin komputer sepanjang kita bekerja dan jika tidak diberi rehat secukupnya, kita boleh mengalami masalah penglihatan.

Kajian Kesatuan Optometrik Amerika (AOA) mendapati, sembilan daripada 10 pengguna komputer di tempat kerja mengalami masalah ketegangan otot mata dan masalah penglihatan lain disebabkan terlalu lama duduk di depan komputer.


Anda Mungkin Mengalami Keletihan Mata, Pandangan Menjadi Kabur, Objek Yang Dilihat Kelihatan Berganda, Mata Berair Atau Menjadi Kering, Kerap Mengelipkan Mata Dan Juling.

Seseorang individu itu mungkin mengalami satu gejala atau gabungan beberapa gejala pada satu masa. Masalah pada mata tidak hanya membabitkan pandangan kerana ia juga boleh menyebabkan kesakitan fizikal seperti sakit kepala, leher dan bahu.

Dulu orang beranggapan radiasi ultra lembayung daripada skrin komputer menyebabkan masalah mata, namun bukan semua pakar mata menyetujui teori itu, malah menyifatkannya sebagai kepercayaan karut, kata Pengarah AOA, Dr Jeffrey Weaver.

Kebanyakan masalah penglihatan berlaku akibat keletihan mata yang dipaksa bekerja terlalu kuat dalam tempoh lama. Justeru, beliau menyarankan individu yang mengalami gangguan pada mata ketika atau selepas menggunakan komputer supaya menjalani pemeriksaan mata.

Saranan memeriksa kesihatan mata bukan hanya kepada pengguna komputer tetapi untuk semua orang, terutama yang meningkat umur. Ia lebih ditekankan kepada pesakit kencing manis supaya menjalani pemeriksaan mata sekurang-kurangnya setahun sekali atau sebaik disahkan menghidap penyakit itu.

Biasanya, penyakit hanya dikesan beberapa tahun selepas pesakit mendapat kencing manis iaitu apabila mereka berjumpa doktor kerana mengalami gejala yang tidak dapat ditangani lagi.

Ketika ini, kerosakan saraf dan salur darah akibat paras gula yang tidak terkawal (sebelum penyakit dikenal pasti) sudah berlaku. Antara komplikasi paling biasa ialah kerosakan salur darah halus pada retina yang menyebabkan buta.


Bagi yang tiada penyakit, masalah mata boleh dielakkan dengan kerap merehatkan mata ketika bekerja di depan komputer. Rehatkan mata setiap setengah jam dengan mengalihkan pandangan ke arah lain dan melihat objek jauh selama satu atau dua minit. Ia berkesan untuk ‘menyegarkan’ semula mata yang letih.

Selain itu, tahap kecerahan skrin komputer perlu dikawal supaya tidak terlalu terang atau malap. Pada masa sama, warna latar belakang penting supaya tulisan boleh dilihat dengan jelas.

Kesilauan skrin komputer boleh dikurangkan dengan memasang pelindung skrin. Pastikan juga meja kerja anda tidak bertentangan dengan punca cahaya kerana ia boleh menyebabkan silau dan memaksa mata bekerja lebih keras untuk fokus kepada tulisan di atas skrin.


Mata menjadi kering juga antara masalah paling biasa kerana apabila leka bekerja, kita kurang mengelipkan mata. Malah, persekitaran pejabat yang sejuk juga menyebabkan masalah ini. Untuk mengatasinya, berehat sekerap mungkin dan gunakan cecair mata untuk melembapkan semula mata kita. Anda juga boleh meletakkan segelas air di meja bagi mengekalkan kelembapan di tempat kerja anda.

Kedudukan skrin komputer juga boleh menyebabkan mata kita cepat berasa letih. Skrin komputer sepatutnya di bawah sedikit daripada paras mata pada jarak 40 hingga 75 sentimeter (16 hingga 30 inci) bergantung kepada saiz skrin komputer dan tahap penglihatan setiap individu. Bagaimanapun, kebanyakan orang selesa dengan jarak antara 50 hingga 65 sentimeter (20 hingga 26 inci).

Terlalu lama merenung skrin komputer juga boleh menyebabkan ketidakselesaan dan mata menjadi pedih. Ada cara mudah untuk melegakan semula mata anda. Tutup mata dengan tekupkan tapak tangan anda di kedua-dua belah mata. Letakkan siku di atas meja dan rehat dalam keadaan ini selama satu hingga dua minit.


Antara cara lain ialah memandang tumbuh-tumbuhan berwarna hijau. Ramai orang meletakkan pokok hidup di dalam pejabat atau di atas meja masing-masing. Ia tindakan baik kerana warna hijau memberi kesan ‘sejuk dan nyaman’ kepada mata yang secara tidak langsung meredakan ketegangan otot mata.

Anda mungkin telah mencuba pelbagai jenis ubat, namun, kesembuhan hanyalah milik Allah, jadi mari lah teruskan usaha untuk berikhtiar.

Sumber:Berita Harian

Adakah anda?
cermin mata.jpg

paku.jpgAnda ber cermin mata / berkanta lekap.                                          
   
paku.jpgKerap menggunakan komputer, dan dalam tempoh yang panjang.
   
paku.jpg Sering memandu dalam jarak yang jauh dan satu tempoh             yang panjang.         
 
 
paku.jpg Terlibat dalam kerja-kerja yang halus,seni kreatif seperti melukis pelan (bangunan) atau jahitan dan sulaman.
  
 
paku.jpg Mata anda bermasalah seperti mempunyai gejala penyakit dan jangkitan, gatal kerana resdung,berair yang melampau kerana glaukoma.
     
 
paku.jpg Mata merah dan gatal akibat kerja-kerja kimpalan, berhabuk.
   
paku.jpg Anda disahkan pengidap rabun dan katarak yang serius.
 
paku.jpg Anda dinasihatkan doktor supaya menjalani terapi dan pembedahan mata.



Tahukah Anda Tanda-Tanda 

Dan Gejala Sakit Mata?

 Mata merah (gejala utama)

 Discaj atau pengeluaran cecair atau lendir dari mata

 Kelopak mata yang terlekat terutama awal pagi selepas bangun          dari tidur

Mata berpasir

 Gatal, jika disebabkan oleh adenovirus atau alahan

Akut, (radang mata)gejala berlaku dalam masa beberapa hari dan       kurang dari empat minggu.






Apa Kata Mereka Yang Telah Menggunakannya...

(Testimoni Sebenar)

                               RABUN KERANA KATARAK

Saya telah mengalami kebutaan akibat lapisan  katarak yang amat tebal. Saya mencuba produk Qurrotaaini sejak April 2008. Kini, Julai 2008,
selaput katarak ini sudah menipis, dan saya yakin akan dapat melihat semula..insyaallah.

                                                            -Ariffin
                                                            P.Jaya, Selangor.



                             RABUN KERANA KATARAK

Saya  sedang menunggu giliran untuk dibedah selaput mata disalah sebuah hospital kerajaan. Kalau boleh  saya tidak mahu dibedah.  Jadi , setelah mencuba "sample" produk Qurrotaaini  Q4 , dalam dua minit sahaja, saya dapat merasa kesan yang positif.

Mata rasa segar dan penglihatan rasa lebih baik. Jadi saya membeli produk tersebut. Dalam masa 5 hari sahaja, saya dapat melihat dengan baik dan tidak perlu menggunakan cermin mata.  Sehingga kini, setelah 2 minggu, saya masih menggunakannya untuk terus merawat saraf mata saya.

                                               -Abdul Rahman,
                                               Puchong Permai, Selangor.


                            RABUN KERANA KATARAK

Ibu saya yang sudah berusia 78 tahun, yang hampir dibedah , tetapi berkat ubat mata Qurrotaaini, ibu saya tiada masalah penglihatan dan sampai sekarang, beliau terus menggunakan ubat ini dan tidak perlu memakai cermin mata apabila membaca Kitab Suci Al-Quran dan kitab-kitab Jawi yang lain.

                         -Prof Madya Hjh. Che Siah Bt. Hj Che Man,
                          Shah Alam, Selangor.


                                   RABUN KERANA DIABETES

       
Saya telah mengidap kencing manis sejak 28 thn lalu. Sejak 6 bulan lalu, penglihatan mata saya jadi kabur, kata doktor, telah naik bintik-bintik hitam dibelakangnya. Setakat ini (thn 2005) katanya tiada ubat. Pada jarak jam dinding 12 kaki, saya hanya nampak hitam sahaja. Alhamdulillah setelah mencuba ubat mata Qurrotaaini, penglihatan mata saya telah beransur baik dan bertambah terang. Saya bersyukur..

                                                                   -Encik Syed


                                       RABUN JAUH

      Saya rabun. Power cermin 250 dan 300. 
Saya mengajar, terdedah pada habuk kapur di kelas. Hanya selepas 2 minit menggunakan sample produk mata Qurrotaaini Q3, saya rasa mata saya bersih dan selesa. Tulisan perkataan yang saya nampak kabur dalam jarak dua kaki sebelumnya, telah kelihatan "bold" dan lebih "sharp". Cermin mata pun macam cermin mata baru.
Saya rasa sangat yakin untuk mencuba. Saya diminta menggunakan 10 kali sehari, tapi saya tak tahan pedih, saya pakai 4 kali je sehari. Sangat mengagumkan, kini dah sebulan dan  saya tidak memakai cermin mata lagi diwaktu siang hari, saya hanya memerlukannya pada malam hari kerana silau cahaya lampu. Dan...cecair ubat mata pun masih ada...
                                                               
                                                                                   -Mar, Puchong


                 MATA GATAL KERANA RESDUNG,GLAUKOMA

         Mata anak yang berumur 15 tahun  sering gatal-gatal. Sangat gatal, kesian saya melihatnya, rasa sangat tak tahan. Seringkali juga berair dengan banyak. Saya difahamkan dia mengidap penyakit resdung mata.
Dan agak memeranjatkan bila diberitahu itu adalahtanda glaukoma. Jumpa doktor pakar sudah bertahun, tapi tiada perubahan. Saya dinasihatkan supaya menggunakan ubat mata Qurrotaaini 3 ( Q3). Sekarang, dah sebulan, saya lega, dah banyak pemulihan padanya. Gatal dan berair pun dah semakin berkurang...  
                
                                                           Puan Y, Puchong
 

 
Power Cermin Mata 600

          Saya sangat rabun. Power cermin mata saya melebihi 600. Leceh betul pakai cermin mata. Rimas dan tak selesa.  Sebagai ikhtiar, saya menggunakan ubat mata Qurrotaaini. Pedih...tapi saya tahankan juga la. Emm... hasilnya lepas sebulan, power dah turun ke angka 425..Selepas habis sebotol, saya tidak berjaya mendapatkan bekalan produk Qurrotaaini menyebabkan saya mencuba produk mata yang lain yang sangat popular walau pun harganya sangat mahal. Rasa sejuk dan tak pedih, namun hasilnya sangat menghampakan. Kini, alhamdulillah saya dah berjaya mendapatkan bekalan  semula, kini saya pakai produk Qurrotaaini Q4...

                                                              Aidil, Selangor
   
   
Mata Kabur Kerana Penyakit Kencing Manis

          Saya telah mengidap kencing manis sejak 28 thn lalu. Sejak 6 bulan lalu, penglihatan mata saya jadi kabur, kata doktor, telah naik bintik-bintik hitam dibelakangnya. Setakat ini (thn 2005) katanya tiada ubat. Pada jarak jam dinding 12 kaki, saya hanya nampak hitam sahaja. Alhamdulillah setelah mencuba ubat mata Qurrotaaini, penglihatan mata saya telah beransur baik dan bertambah terang."
                                                                       
                                     - Syed Ahmad, Kuala Terengganu.
RABUN DEKAT

Saya datang ke Medan MARA K.Lumpur untuk beli ubat mata atas saranan sahabat baik saya. Sahabat saya membeli produk Qurrotaaini  Q5 pada MIHAS di MATRADE Jalan Duta baru baru ni. Setelah menggunakan produk Qurrotaaini Q5, beliau kini dah tak pakai cermin mata. Saya pun dah cuba sample produk Qurrotaaini Q5 di Medan MARA dan kesannya amat menakjubkan. Saya rabun membaca,dua minit je pakai sample, penglihatan yang pecah pecah nampak ada perubahan. Saya dah beli Q5, mudah mudahan saya pun tak payah pakai cermin mata lagi..

                                                                                                                                                             -Nahrawi

* FAKTA: International Showcase 2010 (23-27 Jun 2010)
* Pembelian En Nahrawi : 8 Julai 2010




100% Produk Buatan Malaysia.
Dihasilkan oleh Orang Islam. Adunan Daripada
Ramuan Madu Lebah, Air Zam-Zam Dan Daun XXX (Nama Dirahsiakan) - 100% Bahan Dijamin Halal.

Mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia dan terkawal dibawah Peraturan-peraturan Kawalan Dadah Dan Kosmetik 1984. 
Ramai yang telah menggunakannya, dan terbukti berkesan.
Produk-produk ini BERSIH lagi HALAL.
Produk ini telah berada di pasaran sejak lebih 10 tahun lalu.
Telah juga memenangi Anugerah Pemasar Gemilang 2004 dalam kategori herba anjuran FAMA.
Pemilik produk mempunyai pengalaman yang luas dalam bidang ini.
Ramuan terdiri daripada bahan semulajadi seperti air zam zam yang yang kaya dengan mineral, madu lebah yang kaya dengan pelbagai jenis vitamin dan daun pucuk kayu terpilih yang tidak mengandungi kimia.


           
Sila Pilih Salah Satu Produk Di Bawah
Mengikut Masalah Mata Anda!

  
PRODUK MATA QURROTAAINI 



TC.jpg
  • 5 ML
  • warna jernih mcm warna air. Ramuan: air zam zam dan debunga madu.
  • Bertindak mengeluarkan kotoran. Kalau sangat kerap terdedah pada debu dan habuk, dengan satu atau dua titis sahaja rasa seperti berpasir. Ia tak mengandungi pasir, tapi ia mengeluarkan kotoran seperti debu halus.
  • Ia perlu untuk mengimbangi perit dan pedih mata.
  • Juga baik untuk melembabkan mata. Ia lebih baik dari "air mata palsu" insyaallah.
  • Biasa diguna berganding dgn toner mata Q1,Q2,Q3,Q4,Q5,Q
  • Harga S'jung: RM 4.50
  • Harga Sabah/S'wk: RM 5.00

Q3.jpg

  • "Power" cermin mata  500 kebawah.
  • Perlu diguna bersama sekurang2nya 15ML toner cuci
  • Merawat mata  rabun / dekat dan jauh .
  • Gatal mata , resdung mata untuk kanak-kanak
  • Mata berair untuk kanak-kanak
         PERINGATAN PENTING: Tutup botol dengan sempurna setiap kali selepas menggunakan selepas dibuka.Simpan dalam peti      sejuk untuk menjamin kualiti dan tahan lebih lama.
  • Kod  Produk: Q3
  • Kandungan 15ml
  • Harga Semenanjung: RM52  10% diskaun
  • HargaSabah/Sarawak : RM57  
  •  ###caj pos tidak bertambah sekiranya anda membuat pembelian lebih dari satu produk dan beratnya kurang daripada 500 gram.
                                                                          


Q4.jpg

  • Sesuai untuk semua tahap mata."Power 500 dan keatas.
  • Perlu diguna bersama sekurang2nya 50ML toner cuci
  • Masalah rabun dekat dan jauh yang agak serius.
  • Masalah urat saraf dan kornea,retina,katarak,glaukoma.
  • Mencairkan selaput lendir yang lebih tebal.
         PERINGATAN PENTING: Tutup botol dengan sempurna setiap        kali selepas menggunakan selepas dibuka.Simpan dalam peti              sejuk untuk menjamin kualiti dan tahan lebih lama.
  • Kod Produk: Q4
  • Kandungan 50 ml
  • Harga Semenanjung : RM178.20 10% diskaun
  • Harga Sabah / Sarawak:RM198
  • ###caj pos tidak bertambah sekiranya anda membuat pembelian lebih dari satu produk dan beratnya kurang daripada 500 gram.


Q5 hamper.jpg

  • Ubat mata terbaik. Sesuai untuk semua tahap mata."Power 800 dan kebawah.
  • Perlu diguna bersama 50ML toner cuci
  • Masalah rabun dekat dan jauh yang agak serius.
  • Masalah urat saraf dan kornea,retina,katarak,glaukoma yang sangat serius, radang mata, pendarahan mata.
  • Mencairkan selaput lendir yang lebih tebal.
  • Mata yang pernah melalui proses pembedahan
  • Mata yang disanaran untuk pembedahan
         PERINGATAN PENTING: Tutup botol dengan sempurna        setiap kali selepas menggunakan selepas dibuka.Simpan dalam peti      sejuk untuk menjamin kualiti dan tahan lebih lama.
  • Kod Produk: Q5 BARU
  • Kandungan 50 ml
  • Harga S'jung:RM488- 15% diskaun -sah sehingga 1-28 Feb 2014
  • Harga Sabah / Sarawak:RM536.80 
  • #Hamper: Hadiah PERCUMA: Botol Refill (5ML), Toner Mulut,TONER HIDUNG+CUCI MATA.
  • # Barangan hamper selain Q5 dan botol refill mungkin berbeza beza.





    Q6 hamper.jpg
    • Ubat mata terbaik. Sesuai untuk semua tahap mata."Power 1000 dan kebawah.
    • Perlu diguna bersama 100ML toner cuci..
    • Masalah rabun dekat dan jauh yang sangat serius.
    • Masalah urat saraf dan kornea,retina,katarak,glaukoma yang sangat serius, radang mata, pendarahan mata.
    • Mencairkan selaput lendir yang lebih tebal.
    • Mata yang pernah melalui proses pembedahan
    • Mata yang disaran untuk pembedahan
             PERINGATAN PENTING: Tutup botol dengan sempurna setiap        kali selepas menggunakan selepas dibuka.Simpan dalam peti              sejuk untuk menjamin kualiti dan tahan lebih lama.
    • Kod Produk: Q6 
    • Kandungan 100 ml
    • Harga Semenanjung:RM1200  
    20% diskaun
    -sah sehingga 1-28 Feb 2014
    • Harga Sabah / Sarawak:RM1320
    • #Hamper: Hadiah PERCUMA Q3+Botol Refill (5ML)TONER HIDUNG+CUCI MATA.
    • # Barangan hamper selain Q6 dan botol refill mungkin berbeza beza.
    # Tertakluk kepada terma dan syarat
     


    Cara Penggunaan:
    1 Membaca Bislmillah dan Salawat. Bagi bukan Muslim tidak perlu baca apa-apa.
    2 Tidak perlu dititis mata serentak, sebaliknyabole titiskan mata secara bergilir-gilir. Titiskan  setitik dimata kanan dahulu. Untuk penyerapan madu yang lebih berkesan, sebaiknya titiskan ketika baring.
    3 Walaupun dititis hanya sebelah mata,tutup kedua-dua belah mata selama satu atau dua minit untuk meresapkan ubat dan sehingga pedih di mata hilang.  Setelah pedih di mata reda, tunggu  selama beberapa saat sehingga air, seperti air mata keluar. Air ini    bukan air mata, tetapi air kotoran  mata atau lendir di permukaan mata yang telah dicairkan oleh ubat ini. Lebih banyak air yang keluar,  lebih baik.  
    4 Ulangi cara yang sama untuk mata kiri.
    5 Lebih kerap diamalkan lebih baik.
    6. Sekiranya hanya sebelah mata saja yang bermasalah, adalah lebih baik dititis kedua belah mata.

     FAKTA
    ANDA YANG MENGGUNAKAN UBAT-UBAT YANG DIBEKALKAN OLEH PIHAK HOSPITAL DAN FARMASI YANG MENGANDUNGI DADAH AKAN MEMPENGARUHI DAN MELAMBATKAN PROSES  PEMULIHAN  MATA KATARAK DAN LAIN-LAIN MASALAH SARAF MATA

    SOALAN-SOALAN LAZIM

    1. Soalan: Saya mempunyai "power" cermin mata 250. Perlukah saya menggunakan Q1, Q2 dan Q3 kesemuanya?
    Jawapan: Anda perlu guna satu sahaja, pilih lah Q3 atau Q4.
    2. Soalan:Bolehkah saya menggunakan "contact lense", semasa menggunakan ubat ini?
    Jawapan: Boleh. Tetapi, adalah lebih baik, ditanggalkan contact lense, kemudian  titis di atas mata hitam kerana tanpa lense, serapan lebih baik..
    3.
    Soalan: Selepas dititiskan ubat ini, saya rasa pedih. Adakah ini normal?

    Jawapan :  Ya. Itu normal. Semua orang akan rasa pedih, kerana ada kandungan madu. Sekurang-kurangnya semua orang ada habuk dimata. Hanya mata yang mempunyai selaput sangat tebal tidak akan rasa apa-apa. Pedih akan berkurang selepas banyak kali menggunakannya. Pedih bermakna proses rawatan sedang berlaku. Jadi jangan bimbang.
    4. Soalan:  Berapa lama kesannya selepas dititiskan ubat pada kali pertama?

    Jawapan:  Anda dapat melihat kesannya seawal 2 minit selepas ubat ini dititis, rasa segar dan mungkin pandangan yang pecah telah bercantum, pandang di tempat silau lebih tajam ("sharp").
    5. Soalan : Sekiranya power cermin mata saya dibawah 150 bolehkah saya menggunakan Q3/ Q4?

    Jawapan: Ya. Boleh .
    Malah itu lebih baik. Ini kerana campuran kandungan madu dan air zam zamnya lebih pekat. Tapi, ia lebih pedih sedikit dari Q2.
    6. Soalan : Sekiranya power cermin mata saya 800 bolehkah saya hanya menggunakan Q1?
    Jawapan: Boleh, cuma ia sekadar membuang habuk dan menyegar, tidak mampu merawat mata anda atau proses pemulihan perlahan sangat sangat....
    7.
    Apakah beza Q1, Q2,Q3 dan Q4?
    Jawapan: Kepekatannya. Q1 sangat cair, Q2,Q3, lebih pekat,Q4 paling pekat.
    8.  Soalan:. Apakah ramuan produk ini dan rasional nya ia yang dikatakan baik untuk rawatan?
    Jawapan: Ubat ini dibuat daripada air zam-zam yang sangat kaya dengan mineral serta bersifat alkali. Ia sangat bersih dan memudahkan penyerapan oksigen ke dalam akar mata. Ia juga mempunyai madu yang kaya dengan pelbagai vitamin. Oleh kerana madu mempunyai bau, daun pandan digunakan untuk meneutralkan atau sekurang-kurangnya menyeimbangkan bau, supaya lebih sedap dihidu.
    9. Soalan : Berapa lama proses untuk betul-betul sembuh atau tak perlu pakai cermin mata?
    Jawapan: Bergantung kepada tahap kerosakan mata seseorang serta tindakbalas mata individu itu sendiri. Sekiranya mata mampu lembab atau berair selepas  dititis ubat, itu bermakna mata mampu bertindakbalas dengan baik kerana air itu adalah air lendir yang dicairkan oleh ubat. Jadi peluang pemulihan cepat sangat tinggi. Ada yang tak pakai cermin mata seawal seminggu, ada yang kurangkan power cermin mata dahulu sebelum terus tak pakai cermin mata. Objektif Q1 dan Q2 masalah mata selesai antara 2 minggu ke sebulan. Q3 dan Q4 sebulan ke tiga bulan.
    10. Soalan:  Saya tak rabun, tapi mata saya gatal sangat sehingga saya berjumpa doktor pakar. Ubat mata manakah yang sesuai untuk saya, bolehkah saya menggunakan ubat mata ini dan ubat titis yang dibekalkan oleh doktor?
    Jawapan: Guna lah sekurang-kurangnya Q3 atau Q4. Dikhuatiri anda mengalami resdung mata. Biasanya Q2 tidak cukup untuk meredakan gatal mata. Mata anda mungkin akan sedikit membengkak akibat resapan ke akar mata. Atau pening sikit. Itu tindakbalas biasa. Jangan bimbang. Harap jangan campur dengan  ubat titis daripada doktor dikhuatiri menyebabkan jangkitan..
    11. Soalan: Mata saya pernah dibedah dan sepasang kanta dibubuh ke mata. Namun penglihatan saya tidak lah cerah sangat, power cermin mata 150 je. Adakah tidak mudarat saya menggunakan ubat mata ini?
    Jawapan: Ya. Boleh guna. Insyaallah tak mudarat.
    # EMAIL KAN PERTANYAAN ANDA KE : pengurus@ubatmata.com

    Kesan Tindak Balas Ini Bersifat Sementara Sahaja
    Bergantung Kepada Tahap Kerosakan Saraf Mata Anda.



    Kesan tindak balas
    1 Ubat mata akan memberikan kesan gatal-gatal di bahagian hidung, mata atau migrain jika anda mempunyai Resdung.

    Apa yang perlu dibuat: Jangan digosok tempat yang dirasakan tersebut, malah teruskan menitiskan ubat tersebut. Kesan tindakbalas tersebut akan hilang dalam 1-2 hari..InsyaAllah.
    2 Sekiranya anda menghidapi Diabetes, anda dinasihatkan merawat diabetes anda terlebih dahulu sebelum menggunakan ubat mata ini untuk mengubati rabun anda akibat kencing manis.
                  

     PRODUK-PRODUK LAIN KELUARAN QURROTAAINI.....



    Produk Pertama Dan Terunggul
    Di Malaysia Sejak Lebih 13 Tahun Lalu...


       BERITA BAIK !!!
    Dapatkan produk anda sekarang..



    Qurrotaaini Marketing,

     
    LOT 2.21 B, TINGKAT SATU, MEDAN MARA, JALAN RAJA LAUT , 
    50350  KUALA LUMPUR
    Tel
    : 03-2691 5197 / 013-9355197  


    JEMPUT DATANG BERAMAI-RAMAI..
     

    SILA BUAT  TEMUJANJI ANDA ISNIN-SABTU
    9PAGI-6PTG

     

    Cara Bayaran.
    Sila Pilih Salah Satu Kaedah Bayaran Sahaja!


    #1. Maybank2U Online Banking / Kaunter / ATM Cash Deposit.




    Nama: QURROTAAINI MARKETING
    No akaun: 
    5628 5200 1442
    Jumlah: Harga mengikut Produk pilihan anda di atas. 

    << Klik di sini Maybank2u online>>


    #2. Bank Islam Online Banking / Kaunter / ATM Cash Deposit.



    Nama:QURROTAAINI MARKETING
    No akaun:
    1203 8010 0856 22
    Jumlah: Harga mengikut Produk pilihan anda di atas. 

    << Klik di sini Bank Islam online>>



    # 3. CIMB Clicks / Kaunter / ATM / Cash Deposit

    cimb clicks

    Nama      : QURROTAAINI MARKETING
    No Akaun : 8003 5548 31
    Jumlah :
    Harga mengikut Produk pilihan anda di atas.

    <<Klik disini CIMB clicks >>



    Penting!
    Selepas bayaran di buat:

     Sertakan maklumat pembayaran berikut:
    •  Nama Penuh
    •      Alamat Lengkap
    • Kod Produk
    • No telefon
    • Emel (jika ada).
    • Nyatakan bank yang dipilih,jumlah bayaran,tarikh bayaran.
    DAN
    SMS ke 013-9355197 (24 jam aktif)

    ATAU

    Emelkan ke pengurus@qurrotaaini2u.com
      
    *Anda simpan resit bayaran untuk rujukan.
    1.Nota! Maklumat Pembayaran Palsu Akan Didakwa.
    2. Sekiranya anda terlebih bayar kerana menggunakan cash deposit atau wang pos dan memerlukan wang baki (refund), sila sms kan bayaran dan baki yang perlu dikembalikan dan sertakan nombor akaun Maybank anda. Setakat ini refund akan dibuat melalui akaun Maybank sahaja. 

    Penghantaran Produk Menggunakan Pos Laju.
    Penghantaran diyakini kerana mempunyai Tracking ID.
    Cepat Dan Selamat!

    Waktu Maklumat Bayaran Di Atas Diterima Tempoh Penghantaran
    Sebelum 12.00 tengahari Produk akan diterima 1-2 hari bekerja (Semenanjung Malaysia)
    Produk akan diterima 2-4 hari bekerja (Sabah / Sarawak / Brunei / Singapura - bergantung kepada lokasi sebenar)
    Selepas 12.01 tengahari Produk akan diterima 2-3 hari bekerja (Semenanjung Malaysia)
    Produk akan diterima 3-4 hari bekerja (Sabah / Sarawak / Brunei / Singapura - bergantung kepada lokasi sebenar)


    JAMINAN MUTU PERKHIDMATAN!
    Barang yang rosak ketika penghantaran akan digantikan
    dalam tempoh 7 hari ia dihantar ATAU 2 hari selepas diterima.
    Dengan Syarat Barang Yang Rosak Perlu Dikembalikan Semula.

       Peringatan: Sekiranya anda tidak menerima kiriman produk yang dipesan selepas 2 hari,sila maklumkan kepada saya, kerana berkemungkinan terdapat masalah alamat yang tidak lengkap.Anda mempunyai 2 minggu minggu untuk menuntut barang tersebut dipejabat pos laju berdekatan. 




    Yang sedia membantu anda,



    +6013-9355 197

    "Kalau Baik Beritahu Kawan, Ada Masalah Beritahu Saya.. "

    P.S: Produk terbaik dipasaran sejak 10 tahun lepas. Lihat kesannya dalam 5 minit selepas menggunakannya. Kanak-kanak juga boleh menggunakannya.


    Segala maklumat yang terkandung di dalam laman ini tidak boleh diulang cetak samada dalam media cetak atau elektronik tanpa kebenaran UbatMata.com. Hakcipta Terpelihara.